Vendég

Levelezés

Kedves Megrendelőnk!



Köszönjük, hogy meglátogatott minket honlapunkon!
Igyekeztünk csokorba gyűjteni mindazt az információt, ami fontos és érdekes lehet a fogyasztó vagy felhasználó számára az ionizáló energiával történő kezelésről. Szerettük volna, ha Ön tájékozott ebben a kérdésben és arról is van elképzelése, hogyan történik az ilyen kezelés, pl. az AGOSTER ZRt. üzemében!

Amennyiben Ön megrendelőnk, kíváncsiak vagyunk arra, mennyire elégedett szolgáltatásunkkal. Segíti munkákat, és nagyon köszönjük, ha válaszol az alábbi kérdésekre (kódszámát megtalálja az általunk kiállított szállítólevél megrendelő adatait tartalmazó fejlécében):

A cég neve

Kódszáma



1. Előfordult-e valamilyen kifogás a kezelt termékekkel kapcsolatosan?

Igen
Nem

2. Elégedett-e megrendelőnk szolgáltatásainkkal (a kezelés hatásosságával, a kezelési dózis kiválasztásával, a kiszolgálással, a csomagolás megóvásával, stb.)?

Igen
Nem

3. Elégedett-e a teljesítési határidőkkel?

Igen
Nem

4. Elégedett-e az AGROSTER rugalmasságával?

Igen
Nem

5. Mi a véleménye az árainkról?

 


Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét, és mint magánembert, mint fogyasztót kérjük Önt a vendégeink részére feltett kérdések megválaszolására is!




Vissza a lap tetejére